Comfortably Numb

Igår fyllde min bästa pappa 50. Vi drog till stugan i tisdagskväll och hade "familje-firande". Nilsson four aka jag och mina syskon drog av en "best of Bengt Nilsson" och spelade och sjöng några av hans låtar. Far min fick lite olika presenter och vi myste allmänt. Igår invaderades stugan av pappas jobbarkompisar hela dagen. Vi hade det supermysigt och åt god mat hela dagen. Om jag nån gång i livet får någon av de blombuketter pappa fick igår kan jag dö lycklig. Sjuka buketter som man blir lycklig bara av att titta på. På lördag är det dags för det "riktiga" kalaset aka släkt och närmaste vänner invarderar Nyköping. Då blir det åka av, typ. Min pappa är bäst, ingen protest. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0