A Dustland Fairytale

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Dilek
Vad gjorde du kl 8 i morse: Gick till skolan
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Hämtade sista tvätten
Vad har du druckit idag: Mest kaffe
Vad var det senaste du åt: Konstiga tacorester
Vad var det senaste du köpte: Mackor och äpplen
Vad är det för väder hos dig just nu: Mest kallt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Helt klart
Drömmer du mycket: Eh.. säkert
Mardrömmar: Inte så ofta, men den i natt är redan en klassiker. Jag drömde att en fluga bet mig i ansiktet, det var en ny sort; sug-fluga (?). Vaknade med obehagskänsla och kastade mig under täcket, men somnade om. Inget mer med det. Men när jag sen vaknade och såg mig själv i spegeln HADE jag ett bett i fejjan. OMG!
Vilket ämne är roligast i skolan: Fika
Favoritlåt just nu: Typ lika lätt fråga som "Hur löser man världssvälten?"
Vad ser du om du tittar åt höger: En balklänning
Vad gör dig glad just nu: Musik
Höger- eller vänsterhänt: Eh .. låt mig tänka .. höger .. vänster .. va? Nä höger
Humör just nu: Det har varit bättre, men samtidigt ska man inte klaga. Lyssnar på bra musik, dricker kaffe och myser allmänt

Klädsel just nu: Mjukis
Hur många kuddar sover du med: Typ fem
Spelar du nåt instrument: Typ inte
Morgon- eller nattmänniska: Kvällen är helt klart bäst
Vilka är viktigast för dig: Familj och vänner .. eh daah
Bio eller promenad: Just nu, inget
Stjärntecken: Jungfru
Vad vill du jobba som: Hockeyproffs, stylist eller personalchef (ööh nää)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? Ja, kör baaa
Antal timmar sömn inatt? För lite
Sov du ensam? Ja, eller nja räknas flugan som bet mig?
Vem sov hos dig senast? Ester
Vem sov du över hos senast? -
Vad ser du fram emot? Helgen och att Magda kommer och hälsar på
Vad vill du ha just nu? En massage och CL
Vad saknar du? Ester, Magda och inspiration 
Vilken buss åker du oftast? Eeeh, orka buss när man har bil, nej 
Vilken årstid är det nu? Höst
Har du varit kär? -
Är du kär nu? -
Om ja, hur gammal är den? -  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0