Ambitions

Mitt hår har språrat ur, men vad ska man göra!? Gjort är gjort, kör baaa! Inte smart att gå till frisören övertrött och förstörd och vara "superspontan". Men åååh sluta älta håååår! Ingen orkar med det, inte ens jag själv.

Jag har drömt roliga drömmar i natt om oväntade personer ... jaha, ifall du undrade. Det var iaf kul. 

Jag älskar att jag är "stamkund" på H&M aka en av deras bästa kunder. Kläder har alltid varit, är och kommer alltid vara det bästa jag vet. Inte ens CSNs snåla "lön" kan stoppa mig! Casha in guldbonus. I helgen är det jag som drar in till stan och sätter sprätt på varenda krona! Ska köpa mig nåt fint att ha på mig när jag sitter hemma ensam och kollar på film, eftersom mina vänner inte har tid för mig. Vissa reser iväg, medan andra pluggar. Men det är alltid värt att klä upp sig. Kanske kan köra nåt tema, har ju ändå två balklänningar som längtar efter att bli använda .. va? Håll min mun! 

Nu ska jag kasta mig över till B och D för att måla naglarna .. va? Bra anledning att umgås ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0