Pass It On

Ikväll drar A till Paris, imorgon drar B till Hongkong och på fredag drar min familj till USA. Men jag, jag stannar här. För livet leker i Luleå! Typ.


Ikväll är det verkligen sista kvällen med gänget. Ska kasta mig över för en snabb hejdå-fika och sen är det chill som gäller för resten av kvällen, det är jag värd.

Idag har jag btw haft min sista lektion för det här året, sick. Men tro inte att det blir stek-liv. Att skriva uppsats är jobbigare än att ha lektioner dygnet runt, typ. Det enda jag vill är att ha sovmorgon, men nej härda till helg.


I can't tolerate
The feelings that I feel when I feel
But don't you know?
Some feelings never seem to let go

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0