Just chillin' with my bros

En seg/dötråkig/palla-nej/taslutnågongång dag. Dock en mysig kväll. Superkocken aka jag "slängde ihop" en lyxig lördagsmiddag till mina gulliga småbrorsor. Dukade fram, tände ljus och skapade en "mys-stämning". Om det är NÅGOT jag kan så är det att skapa mysig stämning, ljus (och kuddar ?) är något av det bästa jag vet. Eller inredning överhuvudtaget .. va? Tillbaka till den superduperintressanta kvällen. Vi avnjöt en superb middag i goda vänners lag. Efteråt, tro det eller ej, diskade Isak! Frivilligt! Jag behövde inte ens hinta. Blanda dipp, avnjuta kaffe och låta maten smälta. På't igen. Movie-time med chips och dipp. Mys-stämning följde med in i salongen aka vardagsrummet. Jag fick välja film, för att jag är äldst och bestämmer (eller för att jag börjar grina annars?). Romantisk komedi för hela slanten. Isak och Josef, som egentligen är supercoola och bara gillar filmer där alla skjuter alla och det sprutar blod, skrattade mest av alla. Trots vissa .. eh .. olikheter i intressen samt olika "prioriteringar" i livet är mina brorsor de bästa brorsor man kan ha. Och Ester, hon ska vi inte ens snacka om, hon är bäst! Jag saknar Mamma och Pappa aka världens bästa föräldrar. Åååh, jag är så tacksam för er! Helt sjukt ändå .. att just JAG fick den bästa familjen i HELA världen! Btw. 

Ikväll var det helt klart bros before hoes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0