I'm In The Band

Alltså det glada humöret håller i sig. Wiiie. Vaknade upp, kollade på klockan som visade kvart över nio. Tänkte att så tidigt kan man inte gå upp. Startade datorn för att kolla vidare på DH-avsnittet som jag somnade ifrån igår. Klockan var ju tamebaskeme kvart över åtta! Men är man utvilad så är man. Kände mig bara allmänt mysig, myste in mig och kollade färdigt på avsnittet. När jag sedan kollade upp i min sänghimmel kom jag och tänka på vad någon en gång sa om läskiga djur som förökat sig under natten och satt överallt i hela sänghimlen, jag FLÖG upp. Men fortfarande glad. Kände för att laga rejäl frukost. Min familj är ju i USA och lever livet. Jag och Isak ska minsann inte vara sämre så det blev överraskningsfrukost bestående av american panncakes OCH ägg och bacon ala frukostbuffen i New York aka en av de bästa resorna ever! Jag kände mig som en riktig hemmafru. Dukade fram, tände ljus och väckte min lillebror som släpade sig upp. Värd frukost, j-a! Om ändå nån kunde överraska mig med sån god frukost, men keep on dreaming. Isak glömde ju typ bort min födelsedag, så om han nästa år säger grattis är jag nöjd. Jag har inte så hög krav.

Snacka om att musik styr humöret. Lyssnar på digilistan i p3. Ena stunden spelas en glad låt och då blir jag asladdad och diggar med luftgitarr, i nästa spelas en lugn depplåt och jag "ältar away" för att i nästa stund aka nästa låt digga igen. Jag är sjuk, i huvudet. Men ändå en rätt så härlig tjej i mina bästa år.

Nu ska jag ta tag i disken, tro det eller ej, men det känns inte ens jobbigt.. ? Efter utförd disk är det promenad med härliga vänner i det mindre härliga vädret som gäller.



Cool tjej, Bengt Dylan och konstig turist i London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0