Just one little hint will do

Hård dag i skolan. Alltid. Hem, byta om, träna järnet, hem, kasta i sig mat, duscha, byta om, kasta sig till unik, hejdå-fika med härliga vänner (Siri åker till Kanarieöarna imorgon i en vecka, men det finns alltid en anledning att ta en fika if you know what I mean), frysa oss hem, kolla på Hollywoodfruar och dansa. 

Känner mig härligt sliten efter träningen, men just nu skulle jag D-Ö-D-A för en massage. Vet inte riktigt vad vi har tänkt, eftersom vi bokat träning imorgon också. Får se om vi pallar och lever. 

Det är måndag, men jag längtar till helgen. Sjukt mycket just nu eller rättare sagt sjukt tråkigt just nu. Grejer som egentligen inte är särskilt jobbigt, men jag kan verkligen inte .. eh .. hitta inspiration och motivation att ta tag i det. Imorgon måste bli en effektivare dag.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0