Morning Has Broken

Bra start på den här dagen. Smyga upp och passa på att plugga medan de andra sover som stockar. Sen när jag inte orkade vänta på att de skulle vakna var det bara att sätta på "Morning has broken", öppnna alla sovrumsdörrar och köra en duett med Cat Stevens. När den låten inte funkade var det vara att ta nästa och nästa och nästa tills min morgonkonsert väckte de små liven. Nu är iaf Ester vaken, Isak är lite mer av en utmaning. 

Idag är Esters sista dag i norr. Shit vad helgen har gått fort! Det har varit en bra helg, lugn och mysig. I fredags var det Idol-kväll med härligt sällskap. Igår var en QT-dag med min bästa lillasyster. Mysa runt, ta långpromenad och deeptalka. Sen på kvällskvisten var det dags för taco/fotboll/spel-kväll med skåningarna. FYI mitt och Jockes lag ägde!

Nu ska vi ta tag i den här dagen och make the most out of it innan E flyger hem vid åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0