Wet Sand

Just nu är jag inne i värsta "stadium-arcadium-måste-lyssna-hela-tiden-för-alla-låtar-är-så-bra"-perioden. Typ låt mig va, snacka inte med mig, jag har fullt upp aka lyssna på musik! Ganska skönt ändå när man ändå måste plugga ihjäl sig. Men på fredag då är sista skiten inlämnad och då är jag verkligen friiii. Dock en liten grej, hade tänkt att den helgen skulle vara perfa tillfälle att dra hem, men nej. Mina föräldrar och två syskon som bor hemma ska dra till USA. Inte så värt att åka hem när ingen är hemma. Och alla som är kvar här ska plugga ihjäl sig till sina tentor, så jag får säkert en superduper-rolig helg. Men heey det blir säkert bra, just nu känns det mesta ganska segt. Är fortfarande så trött att jag knappt vet vad jag heter, du vet när man lever men man "lever" inte aka som en levande död aka skriver förvirrade blogginlägg.

Nu är det kaffe som gäller, sen en promenad till forskarvägen med B och D för att ta in Sillens post och sen kanske lite plugg. Ööh nää, sen sova.

Kommentarer
Postat av: ester

du kan ju alltid:

- hinta om att få följa med, sista minuten kanske är svinbilligt till usa ... ^^

- komma hem på onsdag, då kommer vi hem och då kan jag köpa fina grejer till dej som du får då

- komma hem på lördag ändå, nyköping är ju ett fint ställe :) höhöööööö

2009-10-19 @ 18:55:36
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0