What's The Story Morning Glory

Vilken värd dag! Vakna upp vid elva, härligt pigg och mysig. Blev alltså ingen träning för min del.. Äta god frukost i lugn och ro, göra sig iordning utan stress, möta upp Siri och dra in till city. Det var inte bara vi där, om man säger så. Fett med folk, men kul att se andra människor än de man ser VARJE dag. Typ nivån "VA snackar man norrländska i Luleå!?" Jag s-p-å-r-a-d-e ur och köpte massa nya saker. Vilken glädje, vilken lycka! Tänk att nya kläder kan ge en sån livsglädje!

Väl hemma igen möttes jag av pluggande bror med vänner. Blev återigen så tacksam att jag inte har nån tenta! För att liva upp de halvdöda duktiga plugghästarna drog jag en rockig show med både sång och dans. Drog till och med ett eller två luftgitarrsolon. Vet inte om det är lyckorus av shopping, den bra musiken eller de nyinköpta skinnbrallorna som inspirerar mig. Jag känner mig mest bara glad! Oväntat och nuförtiden ganska ovanlig känsla, men kul. Lets köra på så länge det varar. 

Ikväll blir det movienight hos G, det ser jag fram emot. Nu ska jag dricka kaffe och digga sönder bra musik. 




Gammal bild på me and my crew
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0