You might regret what you let slip away

FETT med rock-tema på Idol. Daaaamn Calle! Vi blev så inspirerade att vi blev tvungna att lyssna på diverse rockklassiker och göra farliga rockdanser. Kul. I övrigt mysig kväll med mysiga vänner. Första snön har kommit och jag är redan less. Okej inte riktigt, men nästan.

Imorgon väntar QT med Sillen. Vi tänkte (läs Siri tänkte att vi skulle) dra en sväng till Stil på morgonkvisten. Jag har sagt att jag hör av mig om jag pallar, mycket mycket tveksamt. Sen fräschar vi upp oss och drar till stan. Har några "ärenden" aka kläder som måste inhandlas, du vet grejer som man "baaaraaa mååååste haaa" och sånna grejer som man "faktiskt har letat efter JÄTTELÄNGE". Det ska bli roligt.

Isak, va? Vem är det? Jaha bor vi ihop? Jag har inte sett honom på flera dagar ... typ. Nu ska jag lägga mig på vardagsrumsgolvet och njuta musik en stund innan jag kryper till kojs (?) Det är mycket nu.

Btw OMG vad saker kan ta oväntade vändningar. Inte helt tråkigt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0