You'll never shine if you don't glow

Ännu en bra helg i Lule. Lördagen inleddes med "hård"-plugg. Sen gav jag upp och jag och Isak drog till storheden för att äta på max och köpa blommor. Det hela slutade med mätt, mättare, Rebecca och diverse ASviktga inhandlade grejer för flera hundra på ica maxi, va? Hem, chilla och "vänta" på att det börjar bli dags för att göra sig iordning. Varför blir det alltid så att man väntar för länge och får stressa ihjäl sig. Kastade mig över till B och D helt svettig av hårtork, plattång och stress i allmänhet. Då vi skulle på födelsedagsfest till Zara skulle blommorna med, B och D skulle låna nåt att ha på sig så tio klänningar skulle också med. Jag funderar på att starta kläduthyrning. Skulle jag ta en tia varje gång nån lånade nåt skulle jag vara miljonär inom en snar framtid. Men heeey, jag gillar det. Kläder är till för att användas .. Oj, den var djup. Det blev iaf en riktigt bra kväll. 

Kom just hem från Sillis och Jååååckhe, som dagen till ära bakat kanelbullar. Mysigt. Men en grej, jag är seriöst omringad av skåningar. Har liksom inte reflekterat över det innan. Men idag slog det mig, och när de under kvällen lyssnade på ett inslag om olika skånska dialekter kände jag att någonting måste ske så att jag inte inom kort blir skåning själv. Btw.   

Nu ska jag bada badkar, för det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0