090909

Halvdöd.

Den här dagen är inte att leka med. Gå hem från skolan, komma hem, ångra sig och gå köpa godis, lägga sig och vila i sängen (med kläderna på!? bara att jag inte byter till mjukis i samma sekund som jag kommer hem är ett tecken på att något är allvarligt fel), kolla på DH, däcka. Ni vet, man är typ vaken men orkar inte öppna ögonen och kan inte röra sig ut fläcken och tänka massa konstiga saker aka drömma. Konstigt. Jag väcktes av en rädd Isak som knackade på dörren. "Ska vi äta nåt idag .. eller?". Jag hade däckat bort tre timmar, var helt förstörd och svettig. Släpa sig upp, ta tag i saker aka gå till ica och handla. Isak gör sitt bästa för att ta hand om mig. Han bjöd på lasange och sen gjorde han te med honung i och vi myste till fotbollen. Btw skitmatch, orka vinna med 1-0 där målet var ett självmål. Whatever. Det värsta med ... eh .. min "sjukdom" är att jag i ena stunden inte orkar leva och i nästa tror jag är frisk. "Men här kan jag inte sitta och ruttna". Kasta sig upp för att göra nåt för att i nästa sekund sätta sig ner för att inte svimma. Men efter fotbollen, när Isak lämnat våran myskväll för datorn, fick jag nog och släpade mig över till B och D. Alla är lite sjuka så vi låg i varsin soffa och kollade på Idol.

Vart är Magda när man behöver henne, ingen kan ta hand om mig som hon kan. Förutom mamma.

Eftersom jag redan sovit idag är jag lite rädd att inte kunna somna nu när det är natt på riktigt. Vill gå ut och gå eller nåt, göra av med den lilla energi jag har. Men palla gå själv och blåsa iväg, nej. Jag håller tummarna för att jag imorgon vaknar upp som en ny människa. Frisk och inga andra problem, har ett intressant ämne till d-uppsatsen, alla andra uppgifter gjorda och .. ja allmänt lycklig med livet.

Kommentarer
Postat av: magda

Jag gör mitt bästa på håll. Hoppas du mår bättre imorgon! Puss så länge

2009-09-09 @ 23:36:13
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0