Amazing

Såå himla skönt med sovmorgon. Vakna helt utvilad med härlig, glad känsla i hela kroppen. Mysa sig upp, äta frukost, dricka kaffe, läsa nya chic och sen helt btw slår det mig. Åååh nej jag måste ju plugga! Ner i plugg-depression, göra det jag ska och sen vara back on track. Ta en promenad med B, G, D och I. Sen hem och äta middag med lill-isak, kolla på konstigt program och nu sitter jag och samlar kraft för att orka göra mig i ordning. Just nu känner jag mig mest ful och sliten, och det känns som om jag aldrig kommer se fresh ut igen. Men jag ska göra mitt bästa, på med LBD (aka little black dress) så kör vi. Som sagt Movits tonight, om vi kommer in så att säga. Hörde att det var FETT med folk igår. Vi tar det säkra före det osäkra och drar dit i tid, det blir ju ett fiasko om vi inte kommer in. Nu kallar duschen. Later    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0