Somebody told me that you got old.

Det spårar alltid ur. Idolkvällarna är inte att leka med. Först tittar vi lungt på Idol och myser med diverse drickbart. I samma sekund Idol slutar är det alltid "någon" som höjer musiken och kaoset bryter ut. Sång och dans med varsin "mikrofon" i handen. Lugna Favoriter, p3, turkisk musik, fet bad-ass-gangsta-rap, Britney eller blandad skiva från 98. Vad det är för låt som spelas spelar ingen roll, en musikvideo blir det. Dansa sig svettig, sjunga sig ännu hesare (trodde inte det var möjligt, men tydligen), känna att kroppen egentligen inte orkar, sätta sig för att vila, men då sätter någon på "Ooop I did it again". Orka sitta stilla då, nej. Jag borde hålla mig hemma, så att jag någonsin blir helt återställd från sjukdomar men palla. Det är hur kul som helst. Älska att spåra ur.

Imorgon är det fredag, äntligen helg! Den här helgen vägrar jag vara hemma och vara sjuk. Imorgon SKA jag vara med på middags-traditionen. Det är G och Js tur att bjuda den här gången, sååå mysigt. Men först måste jag överleva seminiarium och redovisning imorgon. Har ingen aning vad vi ska snacka om, men det löser sig. Later 

Kommentarer
Postat av: magda

begga, du måste vila! inte flänga runt helt crazyyyyyyy

2009-09-18 @ 08:42:25
URL: http://maggas.blogg.se/
Postat av: Moni

Jag håller med Magga. Ta hand om dig.

2009-09-18 @ 17:45:25
URL: http://molini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0