Times Like These

Åååh nej. Det här blev ju ett Fiasco, Lupe Fiasco. Ikväll startar den nya traditionen "middagsbjudning-hos-någon-varje-fredag" och jag misar det! Har längtat hela veckan efter mys och god mat med härliga vänner, men nej jag 0 - sjukdom 1. Trodde jag var frisk, men nej. I samma sekund jag kom hem från skolan och tog tag i tvätten kändes det som jag skulle dö. Har hela dagen tänkt att "det blir bättre sen", men nej. Insåg mig nyss besegrad och ringde och meddelade värdparet att I'm staying in tonight. Rådet var "du måste lyssna på din kropp, och verkligen känna efter." Att känna efter är inte min stil, orka vara sjuk. Det är det tråkigaste jag vet.

Så nu blir det en lugn hemmakväll med mig själv. Jag ska äta chips, dipp och dricka iskall CL och kolla på Idol. Men först, favorit i repris, romantisk middag för en.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0