All You Need Is Music

Ååååh, Idol for life. Alltså, jag kan vara en av de känslosammaste personer du någonsin kommer träffa (jag är en "gråter till reklamer och slutet av extreme home makeover"-tjej). Jag blir särskilt rörd av lyckliga saker, pinigt varför berättar jag ens det här!?, så när en person VERKLIGEN kan sjunga blir det för mycket för mig (vissa får mig till och med att rysa på knäna). Särskilt nu med tanke på mitt obalanserade sjuka psyke kan ni bara tänka er.

Kom på mig själv nyss med att tänka "Sen när Magda kommer hem från jobbet .. ". Men hallå! Hon BOR JU INTE HÄR, F-A-T-T-A! Nej, jag vägrar.

Borde gå lägga mig, har till och med rena lakan i sängen aka superduperskönt, har en nynerladdad säsong DH, nytvättad pyjamas, men jag vill inte. Men snart ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0