Sunday morning

Kul helg. Rolig kväll igår. Härliga vänner.

Både jag och Isak är övertrötta psykbryt och skrattar åt allt. Orkar knappt stå upp. Men Isak ryckte upp sig och bjöd på middag, blodpudding mit bacon och rårörda lingon. Jag var för trött för att laga mat, så jag satt bara och tittade på. Isak gick in för det rejält och sprang runt som en superkock och rörde i alla stekpannor typ samtidigt. Blodpuddingdelar flög åt alla håll. 

Äta var jobbigt, men nu är det iaf gjort. I'm not feeling great, jag har bara illamåendekänsla/smärta i magen, if you know what I mean.

Nu kollar vi på Ensam mamma söker, efter det ska jag gå och lägga mig. Är så trött att jag knappt kan tänka klart. Imorgon är det måndag aka skola, nya tag. Hej


Kommentarer
Postat av: magda

du är en nattsuddare kvinna. sova är bra ibland!

2009-09-07 @ 19:09:31
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0