Well, the girls can't stand her Cause she walks, looks and drives like an ace now


Alltså snacka om att alla klär i vår. (Va? Det lät bra i mitt huvud i alla fall). Jag menar, alla liksom "blommar upp" och blir fett snygga. Jag vet inte vad det beror på, men jag gillare.

I helgen har jag BF (bror-fritt). Isak har dragit hem över helgen och jag är fri, typ. Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska "fira" detta, men nåt urspårat blir det. Typ ... eh diska. Just nu sitter jag i hans "datahörna". Så himla värd. Två skärmar; en med diverse musik och internet och den andra med "How I met your mother" nonstop. Världens skönaste stol; uppfällt läge för matdags och sedan nedfällt läge för kaffe. Man skulle kunna bo endast här. Skulle man flytta denna datahörna till kylskåpet (eller tvärtom, det spelar ingen roll så länge jag får mat) skulle man verkligen KUNNA bo här utan att någongång röra sig ur fläcken. Du som sett datahörnan vet vad jag snackar om! På tal om fläcken; snart ...

E har opererats idag, och allt har gått bra. Det är sjukt ändå. Jag har haft obehagskänslor hela dagen och så fort jag börjat tänka "Tänk om nåt händer..." har jag inte kunnat andas och nästan börjat gråta. Sen har jag insett att jag är en tönt och att det såklart går bra. Men bara tanken på att nåt skulle kunna hända ... det är inte att leka med.

En av de bästa låtarna att köra bil till, på bar asfalt med solbrillorna i högsta hugg är helt klart "Fun fun fun" med Beach Boys, versionen med Status Quo du vet. Bra, då vet du det. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0