Skin And Bones

Håll i er nu ... jag har lännat in d-uppsatsen för opponering! Detta är en dag jag aldrig trodde jag skulle överleva till, men tamebaskeme I made it! Så nu .. har jag firat med att diska, köpa godis, movie-time och det bästa .. dricka kaffe, SÅHÄR sent efersom det blir sovmorgon imorgon .. oooooh första gången det här året. Men efter sovmorgon är det bara att kötta vidare, det tar liksom aldrig slut. Men nu .. nu ska jag bara njuta och inte göra nåt annat än att äta godis.

Ute är det så kallt att man inte vet om man ska skratta eller gråta, eller förresten man kan inte göra nåt av det för fejjan har frusit fast efter 30 sek.


 

Jag saknar mamma och pappa, för de är så söta






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0