Idag är ingen vanlig dag för det är Magdas/Isaks födelsedag!

Back in Luletown efter VÄÄÄÄRD helg i storstan. Har haft en underbar helg med några av de bästa människorna jag vet. Kul att vara tillbaka (typ). Rätt så kul att hänga på arlanda i typ 200 timmar pga av förseningar, bästa sättet att spendera en söndagkväll! Är ledig hela veckan, jag vet inte riktigt vad man gör då .. chilla är ju liksom bara kul ett tag .. Men det löser sig. Var på utbytes-möte idag. Nu börjar det bli verklighet, fatta om vi åker!! Helt sjukt, så himla roligt att jag blir svettig.

Idag fyller två syskon (typ) år. Sjöng för de båda imorse, vackrare morgon-halvdöd-sång får man leta länge efter. Nu ska jag börja förbereda b-day-dinner men först; let's fira med fin fina hatt-bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0