Starlight

Ny vecka, nya möjligheter efter en riktigt bra helg. Fredags kvällen inledde helgen med jobb. Lördag innebar en fika på unik innan vi drog en sväng till stan för diverse förberedelser inför kvällens klassfest. Sjukt värd kväll! Härligare klass får man leta länge efter. Söndag var det nybakat fika, skratt och bild-tittande hos S och J, följt av värd mys-egen-tid. Snackade med E aka den andra jag fast lite yngre, som jag saknar. Vi har många storslagna planer för framtiden, innehållande kläder, resor och olika musikaliska resor/inspelningar/festivaler, som mamma och pappa är (bl.a. ekonomiskt) inblandade i, trots att de inte vet om det än...

Bor Isak här? Va? Jag har inte sett honom här på länge. Mötte honom igår påväg till Ica, himla kul kille det där.

Nu ska jag ta tag i mig själv och dra till skolan. Later


Kommentarer
Postat av: Juwel

So, what was the best part of all of that.... :)

2010-03-15 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0