Telephone

Den här dagen kan ha varit en av de bästa dagarna i världshistorien. Bra väder och många goda nyheter för samtliga.

På torsdag drar jag till Stockholm för att mötas av Maggas öppna armar. Vi ska "umgås utan att det kostar nåt i 24 timmar" ... lycka till. Sen byts diverse bästis mot mamma och E. Vi ska på Grease, typ "Skaru mää på Grease på fredag eller vaaad!? Vi tänkte bo på hotell och shoppa" .. men daaah! Vi ska förutom den finkulturella upplevelsen även gå på modeutsällning, äta, shoppa och strosa. En fråga, kan det bli bättre? Låt mig tänka .. öh, nej. Träffa alla favoriter på en och samma gång (aka slå 10 flugor i en smäll).

Då vi snart lämnar Luleå efter fyra års regerande har vi börjat försöka styra upp "byta-bilder-så-att-alla-får-ta-del-av-alla-moments-vi-haft". Har ägnat eftermiddagen åt att sortera och gå igenom bilder från hela Lule-tiden. O-M-G! Vi har gjort så sjuuuuuuukt mycket saker, och låt mig säga såhär; vi var inte snygga i alla lägen snarare tvärtom. Nää jag kan inte prata om det här .. att Luleåtiden snart är över är sjukt sorgligt, men kom ihåg Bellas visomsord: "När något slutar börjar något annat" .. Att hon är smart Bella, imponerande.


En riktig btw-bild som jag älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0