The Unwinding Cable Car


Galen men rolig helg. Hård vecka av plugg har inletts som sedan avslutas med klassfest på lördag! Det ska bli riktigt roligt.

Jag är, tyvärr, en väldigt "inrutad" person. Vi har våra dagliga rutiner och skulle någon bryta dem vet vi inte riktigt hur vi ska bete oss. Idag när jag kom till centrum, där jag sitter VARJE dag, styrde jag stegen mot "vårat bord" men någon (galning) hade ändrat om alla borden. Jag blev tvungen att stanna upp ett tag för att samla mig själv "vad gör jag nu!?". Som tur är, är jag kvicktänkt och löste situationen smidigt genom att sätta mig vid samma bord, som bara stod lite annorlunda, innan nån hann reagera på förvirrad stil. Jag har alltid trott att jag är en ganska spontan människa, vilket jag fortfarande vill tro. Men den senaste tiden alltså ... vad har hänt med oss!? Jag vet inte om det beror på ålder, på att jag av saknad av en viss bästis måste ha rutin i livet för att inte bryta ihop eller bara allmän bekvämlighet men livet (nej, vardagarna) erbjuder inte så mycket spänning. Det kanske är därför man lever för helgerna, då nåt annorlunda händer? Eh .. va? Det låter som jag har ett supertråkigt liv, men så är verkligen inte fallet. Lite inrutat, men just nu måste jag säga att allt är RIKTIGT bra ..

Nu måste jag ta tag i plugg. Gick ju faktiskt hem för att jag skulle fortsätta plugga ostört aka lyssna på musik på högsta volym, det är då jag pluggar som bäst. Men det finns alltid nåt viktigare att göra, typ kolla facebook, diska och vässa pennor .. ?  

Btw, om du tyckte att jag var blond igår, då skulle du se mig idag.


Kommentarer
Postat av: magga

jaha? och varför har jag inte fått den tidigare?!?!

2010-03-11 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0