808s & Heartbreak


Idag var tanken att ÄNTLIGEN ha sovmorgon, ställde klockan på 9 .. ooooh .. farlig sovmorgon. Vaknade oväntat utvilad halv nio. Blev lite sur att jag inte sover när jag har tid, gick upp men när jag såg det fina vädret återvände glatt humör. Har just ätit frukost och sen druckit kaffe på balkongen (jag låtsas att det är sommar, att jag var insvept i dunjacka och leopard-filt var liksom en mindre detalj). Idag väntar redovisning 2 av 2 den här veckan, skönt att få det gjort. Igår hade vi den första aka freestyla-personaladministrativ-process-och-låtsas-att-man-har-koll. Jag är ändå sjukt bra på det .. blev impad själv över hur bra arbete jag skrivit .. det enda problemet är att jag inte ens skrivit arbetet ... ? Typ.

Jag brukar få diverse klagomål på att jag, när jag sitter själv och pluggar, ser ut som att jag vill döda nån. Jag kan liksom inte hjälpa det, min "vanliga min" är tydligen "kommer-du-hit-får-du-stryk". Jag vill bara upplysa alla om att så är det inte, jag är bara fokuserad (och säkert uttråkad). Så man får komma fram och prata med mig .. jag har liksom inget emot de flesta, om jag har nåt emot dig så märker du det, tro mig. Eh .. okej, då vet du det ...

Ikväll är det taco-middag med favoriter, sen följt av jobb. Nu ska jag njuta lite mer kaffe, ta en stärkande dusch och sen dra mig mot skolan. På med solbrillorna så kör vi. Yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0