Mama Said

Det är någonting med tisdagar, jag försover mig alltid! Det är den tidigaste lektionen vi har, börjar 8.30, vilket inte är supertidigt men ändå kan jag inte släpa mig dit i tid. Mamma, du behöver inte vara orolig, när jag säger försover mig menar jag att jag kommer MAX fem, eller kanske tio, min sent. Idag har vi iaf varit duktiga studenter och pluggat heeela dagen, första gången sen vi kom. Tackade till och med nej till att dra med härligt gäng för att äta sushimiddag "Nej, vi har inte tid måste verkligen plugga" sa vi och beställde McDonalds delivery och tänkte chilla, men tog tag i mig själv och läste det jag skulle. Sen var det dags för "Halloweenparty" på B och Ds våning. Party skulle jag kanske inte kalla det, vi fick smaka pumpkin and corn soup och äta pump-pudding och, såklart, delta i luckydraw! Vad man än gör, vart man än är, vilka som än är där så klämmer de in en luckydraw. Helt sjukt. Vi vann inget, blev sura och drog ut och rökte.

Imorgon har vi veckans sista lektion, men vi har en uppgift som MÅSTE bli klar imorgon om vi ska hinna göra allt det roliga vi har planerat in. Borde hinna, måste bara fokusera. Lättare sagt än gjort.
Den här låten är så fin, jag börjar gråta varje gång... Inte för att jag lyssnar på den särskilt ofta, om jag ska vara ärlig har jag inte lyssnat på den sedan bröllopstider men kom och tänka på den idag, och när jag lyssnade på den nyss då grät jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0