Indestructible (Acoustic Version)

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här i Hong Kong men jag fryser. Vädret har till i förrgår varit stekig sommar, nästan för varmt ibland. Men igår vände det och blev höst. Nu har vi bara 20 grader och det är SUPERkallt. Har hört att det kommer sjunka ner till 15, omg hur ska vi överleva?

Har just skrivit den sista meningen i min uppgift. Check. Jag har en, inte för att skryta men, otrolig förmåga att göra två saker samtidigt. Vet inte om det är resultatet av fyra års pluggande, eller att jag alltid lyssnar på musik vad jag än gör, men jag är typ världsbäst på att sitta på lektion och lyssna (och på sätt alltid kunna svara på de frågor som läraren ställer) och samtidigt skriva en annan uppgift på datorn. Orka vara ineffektiv när man kan vara effektiv, typ. Jag kan om jag vill liksom. Så nu kan vi dra på äventyr imorgon. Nu, äntligen efter många försök men det har alltid kommit något annat i vägen, drar vi till mainland aka Kina för shopping och massage. Så underbart.
Ikväll har vi varit och grillat med min roomie och hennes polare. Alltså min roomie är så gullig att jag nästan svimmar! Vi hade supertrevligt, trots att all mat kanske inte var det godaste jag ätit.
Nu när det är "höst" och jag kan ha mjukiskläder på mig såhär på kvällskvisten utan att svettas ihjäl känner jag mig så himla mysig. Ska ta en varm dusch och mysa in mig i sängen med en god bok. Yeah

Frusen i hiss 2 av 3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0