The Way We Get By

Bra dag. Lunch i Tai Po följt av lektion. Efter det non-local student gathering för att avsluta dagen med kaffe på Starbucks. Jag vet nu hur det känns att vara kändis. Folk kommer seriöst fram till mig och frågar "Can I take a picture with you?". Det känns lite som ett skämt, jag är svettig, trött och äcklig och ändå "You are so beautiful". Jag antar de typ aldrig sett någon blond förut. Hårt liv.

Jag är supertrött och klockan är snart ett, pallar inte skriva så mycket. Lägger upp lite bilder i stället.

The swedish girls

 

Sverige, Tyskland, Danmark och Finland

Dilek representrar Sverige, mamma och pappa Bella och Rebecca var stolta



Svennar med en local

We do this alot. "Who's the tallest one?"


Roligt gäng


Kommentarer
Postat av: magga

hahah, jag skulle lätt vinna längd-tävlingen. VARJE gång. inkl mot dig wannabe-lång-bega.pussPUSSpuss

2010-09-10 @ 20:35:02
Postat av: Helena

hej. :) min bror skrev ett sms till mig o sa att han går i samma klass som Linnea Gäthager. du visste tydligen vem det är. :P knasigt. tack för att du hjälpte honom över telefon! verkar gå bra för han där uppe, så himla kul. :)saknar dig massa massa... pussokram

2010-09-12 @ 20:13:33
Postat av: Ma

15 SEPTEMBER: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN; REBECCA!

2010-09-14 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0