Love The Way You Lie

Third day of school. Så himla värt att bara ha lektioner mån-tors och sen vara ledig fredag. Typ superbra. Kurserna hittils verkar rätt så värda. Det är sjukt ändå hur fort man kommer in i engelskan, det är liksom inte ens jobbigt. Lärarnas engelska är över förväntan, så det kommer nog gå bra.

Vi gör så mycket olika saker hela tiden, att jag inte ens vet var jag ska börja. I söndags drog vi iaf till Tsim Sha Tsui och kollade på "symphony of lights", sjukt. Jag älskar att det finns Starbucks överallt så man kan få sig hederligt "svenskt" kaffe, typ. I måndags var vi i Mong Kok. Galet ställe med hur mycket folk och affärer som helst. Fyndade mina första "roliga saker" för resan, alltså inte kuddar och vatten. Vi strosade runt i tron att vi hade eftermiddagslektion, och kom "hem" till skolan sent och upptäckte då att vi hade den tidigaste lektionen. Gled runt som en lång, blond, svensk zombie hela dagen fram till lunch. Då drog vi till skolans innepool och myste runt innan det var dags för nästa lektion. Halv åtta då våra lektioner slutade, drog vi svimfärdiga av hunger till Tai Po för att äta. Passade även på att handla lite mat. Idag har vi deltagit i "First Assembly". Vi fattade inte riktigt vad vi gjorde där, i asfula dräkter. Men efter att ha svettats ihjäl fick vi mat och en minifläkt som man kan ha runt halsen, så då blev vi nöjda. Efter detta provade jag och B skolan utepool. STEK. Sedan middag med våra finska vänner och nu ikväll har vi chillat med de andra utbytesstudenterna aka vårt crew.

Nu ska jag ta en svalkande dusch och sen kasta mig (nej inte kasta, då kommer jag bryta nåt ben utan mer lägga mig försiktigt) i sängen. Btw ute fetbilxtrar det, och när jag säger fet då menar jag FETblixtrar det.



Snygga-ich


Kommentarer
Postat av: Ma

Söta tjejer. Är det din roomie som är med på bilden?

Puss!

2010-09-08 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0