Everlasting Light

Häromveckan.. okej, häromdagen..okej.. idag läste jag (på grund av väldigt otung arbetsbörda just nu på jobbet då de flesta har semester) igenom lite gamla inlägg i min blogg, liksom from way back när det hela började liksom. Snacka om att jag är en rolig tjej, hej. Seriöst skrattade (nästan) högt för mig själv flera gånger (jag är ju trots allt på jobbet och måste ändå låtsas vara mogen och seriös). De bästa är att när man läser gamla grejer man skivit kommer ihåg exakt vad man gjorde, tänkte, kände och VERKLIGEN menade med vissa saker. Jag kan liksom läsa mellan mina egna rader-ish. Underhållning på högsta nivå; hjärndöd tjej berättar om ospännande men ack så härligt liv.

Jag är nu tillbaka på jobbet efter semester. Både oskönt och skönt att vara tillbaka. Då de flesta, som sagt, fortfarande har semester har jag inte fullt upp just nu så att säga, utan jag och A chillar mest på balkongen, jobbar lite, äter goda luncher på uteserveringar, jobbar lite, dricker kaffe i solen på balkongen, jobbar lite och går sen hem. Skönt att inte börja för hårt liksom, mjukstart. Semestern var värd, daah. Stugan, Nyköping, London, Stockholm. Bra skit.

Annars är allt som det ska. Jag är inne i träningsflow och det känns bra. Jag umgås mycket med mina näst bästa kompisar i HIMYM. Jag umgås även med riktiga kompisar ibland, det är också kul. Laddar fortfarande för att orka ta tag i mission "städa-lägenheten-nystart-efter-semestern", det går så där. Dricker lyx-kaffe aka Nespresso och läser mycket. Lyssnar på mycket bra musik och mest bara allmänt njuter. Sommar i Stockholm är inte att leka med.  

Nä nu kallar jobb, har event att styra upp. Puss

Kommentarer
Postat av: Ma

Kul att höra vad du gör...

2011-08-06 @ 15:06:45
Postat av: Ma 2? Öh...

Din riktiga Ma tycker också det är kul att höra från dig.

2011-08-25 @ 23:52:44
Postat av: Ma

Nu hör jag inget igen...

2011-08-27 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0