Counting all the assholes in the room Well I'm definitely not alone

Intensiv helg. Har hängt och flängt runt mest överallt. Allt från examensmiddag på Lindingö, Trädgården på söder, Karlbergs slott till Kåken och Gubbrummet. En sak kan konstateras; jag är för gammal för Stureplan, typ. Helgen har varit riktigt bra, gjort mycket träffat många, men är nu hemma i min lägenhet, och jag måste ändå säga att det är ett av de ställena jag trivs bäst.

Ska senare möta upp gäng med Zara i spetsen för fika, kanske fotboll, men vi får se. Borde städa, tvätta och styra upp saker, som vanligt, men allt annat känns ju roligare, jag har iaf diskat! Helgen har gått fort, och imorgon är det måndag aka ny vecka, nya tag, igen. Om två veckor har jag semester! Betald semster! Ska styra upp nå planer, hade inte riktigt räknat med semester, men jag är glad att jag får vara ledig såhär nyanställd och allt. Det blir bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0